20 december

image197Kattis undrade om jag ger svaren i förväg till Anna, eftersom hon är så duktig och alltid lyckas lista ut vem som är morgondagens julkalenderstjärna. Men, Kattis, så är inte fallet. Ingen (inte ens dammråttorna under min säng) vet vem som är morgondagens julkalenderstjärna (såvida Anna inte är en hacker, för jag har ju allting sparat på datorn...). Det tål att funderas på!

Klicka på bilden för att se den i större format!


Morgondagens julkalenderstjärna: Han fyllde 28 den 15 december. Hans fader är advokat, hans moder är tecknare. Han är bra på att surfa. Som 19-åring flyttade han till Hollywood med drömmar om att bli skådespelare. Den första filmen han medverkade i var Growing up Brady. Av tidningen The Los Angeles Times har han fått titeln "den sexigaste nörden på tv". Han var den första mannen någonsin att hamna på omslaget till ELLEgirl.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag lovar, jag är ingen hacker ^^ och jag vet dessutom vem det är idag med ^^ Känner mig duktig ;p Adam brody :p Jaa, jag har mycket att göra på lektionstid ;)

Postat av: Frida

Haha jag vet inte vad hon hette. Men galet var det i alla fall. Hur är det med dig? Har du mycket ont fortfarande?

2007-12-20 @ 12:42:13
URL: http://marmelads.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback