5 december

image159Igår var ledtråden väldigt klurig, de jag har pratat med har haft mycket svårt att komma på vem dagens julkalenderstjärna skulle vara. Liz klarade det däremot galant!

Klicka på bilden för att njuta av den kluriga julkalenderstjärnan i (lite) större format!


Morgondagens julkalenderstjärna: Han föddes i Iowa 1981. Han spelar piano på fritiden och gillar även att lyssna på The Hives musik. Han har smeknamnet "Monkey". Han medverkade i sin första film 1989 men är mest känd för den film han var med i 2001.

Kommentarer
Postat av: Liz

faan va svår :P
Jag gissar på Elijah Wood, haha för jag har för mig att tillbaka till framtiden kom då, o så kom ju sagan om ringen 01 :P tss haha

Postat av: Liz

hehe kollade upp det ;) Nu vet jag!

2007-12-05 @ 16:54:57
URL: http://liz130390.webblogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback