Bilfantaster, se hit!

Hej alla bilfantaster (jag vet att ni är många sådana som läser min blogg, eller?)!

Härmed inbjuder jag er att använda min blogg som ett öppet forum, mitt enda krav är att jag får bestämma temat/frågeställningen och jag önskar att ni diskuterar kring det tills ni finner en lösning. Okej?
Temat/frågeställningen: Om en bils motor aldrig blir varm (i alla fall enligt den där mätaren i bilen) och efter ett tag/ibland börjar skutta när man försöker köra för att sedan sluta köra alls, och man har fyllt på bensin och olja. Vad kan då problemet vara? Kan det vara tändstiftet? Kan det vara något annat? Råd och tips inför hur man ska tackla detta problem mottages tacksamt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi, du får visa bild på den :P.

Postat av: Frida

Jepp ;). Den är snygg, tihi.

2007-12-28 @ 17:47:10
URL: http://marmelads.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback