Catch up med Andrea

Ikväll har jag varit med Andrea, vi hade riktigt mycket att prata om och det var skönt att göra något annat än att läsa eller kolla på tv. Utbudet är inte jättestort när man går på kryckor... Men hur som helst, är skönt med en uppdatering av en tjejkompis. Det är alltid uppfriskande! Alltid, kom ihåg det. Killars snack om att tjejer bara pratar skit med varandra är inte sant, vi är faktiskt väldigt seriösa. Tro mig, haha.

Nu ska jag nog kolla på OC och försöka somna i vettig tid (men jag antar att det slutar med att jag läser lite till i Liza Marklunds bok Den röda vargen, fast den inte är speciellt spännande -ännu!).

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi tack :). Vad ska du göra på nyår?


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback