Ett nytt år på intåg

Ja, nu börjar det här året lida mot sitt slut. På måndag avslutar vi år 2007 och påbörjar år 2008. År 2008 ska jag hinna och orka med allting som blev ogjort det här året. Dessutom ska jag komma i form (jag vet, alla säger så, men jag syftar främst på att återuppta tränande när gipset och kryckorna är borta) och godisstrejka. Jag och Adam har bestämt oss för att utmana varandra, lite för att testa vem av oss som egentligen är mest sockerberoende. (Visst kommer jag att vinna, det tror väl ni alla andra också?). Jag lovar att uppdatera fortlöpande om hur jag lever flott på grönsaker och frukt medan Adam våndas och plågas i sitt sockersug, var så säkra!

Har du några nyårslöften 2008?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller tummarna för er båda, men jag tror nästan att du vinner. För du har kvinnlig viljestyrka :) (och nu, om Adam ser dethär, så kommer han säkerligen slå mig nästa gång han ser mig på Arken ;) )

Postat av: Katja

Lycka till båda två! Själv ska jag försöka bli bättre på att göra läxor, och försöka motionera mer och äta billigare + nyttigare. Inget dyrt gymkort, bara Harbos skogar som väntar! :)

2007-12-27 @ 11:51:02

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback