Fit for juletid

Nu har jag julstädat mitt rum. Dammsugit, torkat damm, vädrat textiler, slängt gammalt skräp och fräschat upp mina hygienartiklar. Dessutom har jag inhandlat alla julklappar, slagit in dem i fina små (och stora!) paket och pyntat dem kreativt. Jag är fit for juletid!

På onsdag ska jag operera foten (den vänstra den här gången). Jag både ser fram emot det och fasar för det. Det ska bli skönt att äntligen få foten bra, och dessutom kommer jag måsta ta det lugnt när foten är i ett paket i fyra veckor. Men samtidigt blir jag jättestressad av att veta hur otroligt mycket skola jag missar, och för att inte tala om hur tråkigt mitt lov kommer att vara! Hur som helst, operationen är på onsdag. Jag hoppas att allt går bra och att jag inte mår alltför dåligt.

Hoppas ni alla har det bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

på onsdag ska jag till sjukhuset oxå :p men det är ju inget ovanligt längre ;p

Postat av: Kattis

Lycka till! Ja, om man kan säga så. Och krya på dig (i förtid) :)

2007-12-10 @ 10:14:27
URL: http://flas.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback