Jul, jul, strålande jul

Det enda som snurrar i mitt huvud just nu är... just det, julen! Jag är helt insnöad (nu talar vi alltså bildligt) på det här med juletider. Det ska vara julkalendrar (ju fler, desto bättre), julpynt (helst små tomtar i alla vinklar och vrår), juleljus, julgran, julmusik, julgodis, julklappar, julkärlek och så klart julsnö. Hittills har jag (min familj) åstadkommit alla dessa saker, utom en, den som vi inte kan råda över själva. Var är snön? Jag är riktigt besviken. Jag behöver snön för att överleva tristessen. Men, den som väntar på något gott...?

Är det bara jag som älskar julen, eller finns det några stormförtjusta personer där ute? Ibland verkar det nämligen som att julen är mer hatad än älskad...

Idagt har jag och Adam förövrigt varit tillsammans i ett år och tre månader. Det är roligt. Julkärlek året runt! Ja, inte tackar man nej i första hand.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback