Jullov

De allra flesta har fått jullov idag. Själv har jag varit hemma sedan förra onsdagen (operationen). Jag är redan lite trött på det. Men, nu har jag i alla fall lite julpirr i magen. Det känns bra! Det blir en bra jul i år, det känner jag på mig. Det hoppas jag att gäller alla, främst de nära och kära.

I natt sov jag hos Adam, första gången jag var dit sedan operationen. Det var jobbigt eftersom jag var lite väl optimistisk vad gäller smärtgränsen, men samtidigt var det mysigt. Jag gillar att vara hemma hos Adam!

Igår kom Jenny och Mika hem på jullov. Imorgon kommer två kusiner och min moster hit för att fira julen här. Snart är det julafton.

Ikväll ska tjejerna till Erri och spela spel och dricka glögg, jag hade gärna farit dit. Men jag vet att det kan bli rätt intensivt och jag fick så ont i foten bara av att vara hem till Adam (mitt andra hem), så jag valde att inte fara dit ikväll. Trist, det hade varit kul att träffa dem igen...

Jag är jättenyfiken på vad jag får i julklapp. Som en liten femåring, det är inte lätt!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback