Liza Marklund, Den röda vargen

Du som har planer på att läsa Liza Marklunds bok Den röda vargen, sluta läsa HÄR!

I mitten av boken upptäcker huvudpersonens, Annikas, man, Thomas, att han är dökär i en kvinna vid namn Sophia. Ja, det slutar med att dom ligger med varandra och nu har jag kommit så långt i boken att Annika har fått reda på att Thomas är otrogen. Men fan alltså, jag orkar knappt läsa vidare. Jag var så inne i boken att jag kände mig som Annika, och nu känner jag mig så sviken. Är man en så skicklig författare som Liza Marklund borde man inte utsätta sin huvudperson för sådana bekymmer, hur ska jag kunna hantera en fiktiv persons mans otrohet? Men jag antar att jag är tvungen att läsa vidare och hoppas på att Annika och Thomas skiljer sig och att Annika hittar en man som är värd att älska. Men om boken inte slutar lyckligt blir jag galen. Det är mitt psyke det handlar om!

Okej, jag vet att jag lever mig in i böcker ganska mycket. Men det får man leva med.

Kommentarer
Postat av: Frida

Okej :)! Det låter riktigt mysigt och kul :)! Ja just ja, kanske inte så kul nej :P.

Postat av: Frida

Jag ska vara hos Sarah och äta middag och sen ner till torget, så får vi se vad som händer sen :P. Haha

2007-12-29 @ 15:03:51
URL: http://marmelads.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback