Ego girl

Ego girl. Det är en bok av Carolina Gynning. Jag borde läsa den. Jag är otroligt egoistisk. Det var inte det som det här inlägget skulle handla om. Men jag är egoistisk. Och jag borde läsa boken. Jag borde läsa mer böcker överhuvudtaget. Jag borde börja träna. Något.

Nu har jag sett hela första säsongen av Grey's anatomy (okej, det är bara 9 avsnitt..). Snart har jag fått ner första avsnittet i säsong 2, eller rättare sagt, snart har jag fått ner hela säsong 2. Jag är för nyfiken, kommer hon att SLÅ honom, eller FÖRLÅTA honom?! :O:O:O:O:O
Jag är patetisk. Förlåt.

Jag måste sluta be om förlåtelse för mig själv. Jag måste sluta klaga på mitt liv. Jag måste sluta inte träffa mina vänner. Jag måste sluta vara stressad. Jag måste sluta ha så höga krav på mig själv. Jag måste sluta äta onyttigheter. Jag måste sluta inte träna. Jag måste sluta dricka så mycket kaffe. Jag måste sluta helt enkelt. JAG MÅSTE SLUTA.
Har jag något fel?
Är jag ledsen? Är jag glad?
Är jag trött? Är jag pigg?
Är jag social? Är jag osocial?
Är jag tråkig? Är jag rolig?
Är jag dålig? Är jag duktig?
Är jag positiv? Är jag negativ?
Varför vet jag inte svaren själv?

Allt blir vad man gör det till.
Dagens ord!

Kommentarer
Postat av: erika

julia du är bra :)

2007-02-17 @ 13:26:07

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback