Jag gillar frågor

Hur gammal är du och vad känner du inför din ålder? Jag är 16, snart 17, och det känns bra.
Vilket stjärntecken är du och hur typiskt detta är du? Vädur. Stjärntecknet kunde lika bra heta 'julia', jag är en typisk vädur.
Vilken är din sexuella läggning och hur känner du inför den? Jag är hetero och det gillar jag. Men skulle jag någon gång bli kär i en tjej så skulle jag vara bisexuell.
Vilken är din politiska ställning? Ja-a-du, jag ligger nog mera åt höger.
Vilka frågor brinner du (eller har åtminstone brunnit) för? Jag tycker i alla fall att man borde uppmärksamma kvinnomisshandel mera.
Är det sant att man kan tyda en människa efter musiksmak? Delvis.
Hur radikalt har din musiksmak förändrats de senaste fem åren? Jag saknar fortfarande musiksmak.
Vi har alla våra gränser. Du skulle aldrig umgås med någon som lyssnade på och faktiskt tyckte om...? Ultima Thule.
Har du fått höra att du liknar en annan person? Vem? Carola.
Anser du att du gör det? Lite kanske.
Vilken figur i "The Simpsons" påminner mest om dig? Lisa, lätt! Haha.
Vem skulle spela huvudrollen i filmen om ditt liv? Kate Hudson.
Behåller du helst dina bilder i färg eller svartvitt? Jag förstår inte frågan.
Hur fotogenisk är du på en skala 1-10? Man har ju bättre och sämre dagar, men kanske 6. Just över hälften.
Vilken sorts människor stör du dig allra mest på? Människor som försöker trycka ner andra (mig) och inte accepterar olikheter.
Vilka är de värsta misstagen man kan begå då man skriver en text? att int bry sej om hur ord stavas i hop lr i sär ja gillar int slarv
Har du ett rikt socialt liv? Jag har haft i alla fall.
Låt oss vara fåfänga för ett slag; hur ser din absoluta drömkvinna/drömman ut? Drömkvinnan är över 175cm lång, smala ben, markerad midja, ren och slät hy och en söt page. Drömmannen är längre än kvinnan, har tjockt, halvruffsigt hår och sköter om sin kropp.
Vilken klädstil är mest smaklös? Transparenta tröjor är aldrig snyggt.
Hur skulle du helst klä dig om du bara hade möjlighet? Klänning och högklackat. All the time.
Hur beskriver du själv samt andra din klädstil? Preppy, trendigt, färgglatt och livfullt.
Dömer du människor efter deras utseende? Utseendet är det första man upptäcker hos den andra, så ja.
Väger du mer eller mindre än dina föräldrar? Mindre.
Är du genuint äcklad av "för" magra/feta personer? Sitter problemet hos dem eller dig? Ja, speciellt av feta personer, det är snyggt att vara späd. Problemet sitter väl hos mig om det är jag som blir äcklad, men problemet med deras över- eller undervikt är inte mitt.
Har du haft en nära relation till någon som faktiskt äcklade dig? Nej.
Om tillfället gavs att äta en maträtt gjord på människokött, skulle du ta det? Aldrig.
Hur fånigt är egentligen rökförbudet på en skala 1-5? 1, det är inte fånigt.
Visslar du bättre än du sjunger? Nej, vissla är klurigt.
Läser du hellre än du skriver? Nej, jag skriver hellte än att läsa. Jag pratar hellre än att lyssna. Jag är ego.
Nämn en enda superkraft du önskar dig besitta? Att kunna trolla.
Hur pass laglydig är du och varför? Jag är ganska laglydig, jag bryter bara mot sådana lagar som egentligen är onödiga.
Vill du dö ung eller gammal? Ung, jag är rädd för att bli gammal.
När räknar du någon som gammal? När den är rynkig, glömmer bort namn, luktar illa och säger 'va?' 100 gånger i minuten.
Vilken ålder trivdes du bäst i? Den jag är i nu.
Vilket är ditt absoluta drömyrke? Chef på ett framstående företag.
Är du främst idealist eller realist? Realist.
Är du nöjd med din barndom när du ser tillbaka på den? Ja, fram till 11 års åldern ungefär.
Hur skall du göra för att förverkliga dina framtidsplaner? Jag ska kämpa, aldrig ge upp.
Vilka psykiska åkommor lider du av? Paranoia, rädsla och allt för många personligheter.
Vilka fysiska åkommor lider du av? Två benbitar i fötterna som ska opereras bort, två knän som värker, en höft som låser sig, en rygg/nacke som är för spänd, tio fingrar som lederna är slut i, en handled som gör ont, en armbåge som låser sig, två ögon med brytningsfel och en kropp med näringsbrist. Ja, det är inte mycket som fungerar.
Äter du någon medicin för tillfället? I så fall; vilken/vilka? Bara 6 tabletter med olika vitaminer varje dag.
Hur tillbringar du helst dina fredag- och lördagskvällar? Antingen är jag med mina partyprinsessor eller så är jag med min drömprins.
Är du lättretad? Ganska.
Vad känner du personligen inför öppna förhållanden? Jag beundrar dem som klarar av det.
I vilket skede av ens liv blir det faktiskt lämpligt att skaffa barn? När man har en stadig ekonomi, lever ett hälsosamt liv och har tid för barn. Man ska hinna/klara av att uppfostra barnen.

Kommentarer
Postat av: ida

jag måste då säga det att det är roligt att läsa din blogg. jag vet inte riktigt varför. men du skriver om väldigt mycket olika saker och inte bara personligt och skriver du saker som är personligt så är det bara kul att läsa. det värsta som finns är bloggar som bara handlar om en enda ointressant person och hennes dystra tankar. sen länge tillbaka så är det bara din blogg jag läser varje gång jag är online..;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback