Sporty

Fredag 16 februari
Dagen började med två tyskalektioner (tyskan blir bara tråkigare och tråkigare för varje gång, trist). Därpå följde två håltimmar. Jag gick hem och tränade med min
träningsvideo, det var riktigt kul och riktigt jobbigt. Jag är ur form. Haha. Sedan tillbaka (stressandes) till skolan för två kemilektioner. Vår klass bara skrattade och ingen kunde vara seriös, stackars Jens. Efter skolan gick Sofia, Johanna, Emme och jag ner på stan. Sofia skulle kolla på byxor och hatar själv att gå i butiker. Jag kan inte förstå det... Efter ett tag for Emme hem och lite senare kom Lolli. Då gick vi till bagarstugan och fikade. Sedan for Johanna hem och Lolli, Sofia och jag gick till Citylivs och köpte godis. GOTT! När vi hade köpt godis så for Sofia hem och Lolli och jag gick till mig. Vi åt middag och sedan kom Andrea hit och då lekte vi emo. Se min bilddagbok. Sedan for dom båda hem och jag somnade vid 3.

Lördag 17 februari
Väckarklockan ringde 9.00 och det var bara att masa sig ur sängen. Hårt. Träningsvärk från gårdagen. Suck, jag är verkligen otränad. Jenny och jag var barnvakter till Emil, Maja, Ebba och Cajsa mellan 10-14 och sedan for vi hem från St Mårtensgården. När vi kom hem gick Fanny och jag ut med hundarna och sedan var det städningsdags. Jag dammsög mitt rum och det var tråkigt och jobbigt. Varför uppfinns det inte dammfria hus? Jag åt middag och väntade på Lolli och när hon kom poppade vi popcorn och kollade på Melodifestivalen. För att sammanfatta den; Nanne, Sebastian, Måns -heja! När Lolli for hem sov jag, jag var jättetrött. Klockan var väl ungefär 1.

Söndag 18 februari
Väckarklockan ringde 8.25 och jag hade sovit riktigt dåligt. Antingen saknade jag Adam så mycket att jag inte kunde sova, eller så är jag störd. Eller så störde datorn mig för den stod på. Träningsvärken hade försvunnit, tack! Jag tänkte lite på Adam och sedan somnade jag om och vaknade 10 minuter senare. Då klädde jag på mig och gick ut med hundarna. När jag kom hem drack jag kaffe och gick sedan till pastorskansliet med Jenny. Barnvakter igen. När barnvaktandet var slut åt jag lunch och sedan for mamma, Fanny, Frida och jag till Mariebad. Jag och mamma solade solarium och sedan simmade vi i någon timme. Härligt. Jag ska bli fit. Och brun. Tänk vad Adam kommer avguda mig när han kommer hem (fast han är ju också brun då antagligen..). Nu har jag smort in mig och jag har fått en konstig knöl på min knog, HJÄLP! Seriöst, den är jätteläskig och jag skulle kunna gråta. Vad är det för knöl? Den är lila, hård och gör ont. Någon som vet vad det är? Efter middagen ska jag till Andrea och sedan ska jag sova där. Hallelujah :)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback