Trala-la-la-la-laa

Idag har jag varit hemma från skolan, feber och huvudvärk. Jag är nog aldrig riktigt frisk jag.. Haha.
Jag somnade om imorse och pinade mig själv att sova till klockan 11 (ja, det var faktiskt svårt). Sedan steg jag upp och lade mig på soffan och läste GLAMOUR. Och jag kan inte låta bli att tycka att
Jessica Alba är otroligt snygg! När jag hade läst GLAMOUR pratade jag lite med mormor och sedan satte jag mig för att plugga svenska, och plugga, och plugga, och plug... Sedan åt jag middag och här är jag nu :)

Imorgon har vi svenska prov.
Imorgon är det alla hjärtans dag.
Imorgon ska jag och Adam laga middag till min familj.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm, du skrev längre, mera detaljerat. Eller, jag vet inte riktigt, du skrev flera gånger om dan ^^


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback