Lovely day for writing

01 Vad är det bästa med dig? - Jag har svårt för att ljuga och är därför rätt ärlig av mig.
02 Vad är det näst bästa med dig? - Jag vågar ta första steget.
03 Vad är det sämsta med dig? - Jag har en tendens att vara aningen egocentrerad.
04 Hur var du som barn? - Överallt och bestämd.
05 Har du bra kontakt med din familj? - Ja, jag gillar att umgås med dem när jag har tid.
06 När hånglade du med en man första gången? - Jag har inte hånglat med någon man, för Adam (och alla tidigare) är ju bara barn än så länge.
07 Har du varit intim med en kvinna? - På sätt och vis.
08 Har du varit kär? - Ja.
09 Hur långt var/ är ditt hittills längsta förhållande? - Det börjar närma sig 10 månader nu.
10 Hur stora fötter har du? - Det var ett tag sedan jag mätte dem, men storlek 38 brukar funka.
11 Hur ofta filar du dem? - Två gånger i månaden.
12 (m) eller (kd)? - Moderaterna eller kristdemokraterna, eller vad menas med frågan? Tyvärr är jag för dåligt insatt för att kunna svara på det.
13 När var du riktigt full senast? - Senast jag råkade få i mig alkohol var väl hos Robert för två (?) veckor sedan.
14 När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? - Dagen efter föregående svar.
15 När dansade du senast? - Det var längesedan. Eller nej, jag dansade med min lillasyster imorse.
16 Följer du någon TV-serie? - Inte någon TV-serie, men ett flertal serier..
17 Vilket stjärntecken är du född i? - Vädur,
18 Vad gjorde du nyårsafton 1999? - Jag skulle alltså fylla 9 det året, jag var antagligen med min familj + familjen Ekblom hemma och åt tills jag sprack. Jag var bra på det på den tiden.
19 Vilken roll hade du i skolan? - I lågstadiet var jag den smarta, i mellanstadiet den vilda och i högstadiet den bästa. Haha, nej men jag vet inte riktigt.
20 Boxers, briefs eller tanga? - Det beror på vilken tid på dygnet det är.
21 Vart vill du åka på storstadssemester? - Någonstans i Kalifornien, kanske L.A?
22 Vart vill du åka på solsemester? - Australien.
23 Vill du gifta dig? - Ja, men inte i just den här sekunden.
24 Vill du ha barn? - Ja, men inte i just den här sekunden.
25 Hur långa ögonfransar har du? - Närmare 2 centimeter långa. Nej, men vanlig längd?
26 Hur håriga ben har du? - Jag rakade dem för ett par timmar sedan, så de är ganska ohåriga just idag.
27 Brukar du bada på sommaren? - Inte speciellt mycket.
28 Älskar du alla former av sport? - Nej, inte att titta på men jag tror att alla sporter kan vara kul att utöva.
29 Vilken skiva/ download köpte du senast? - Jag köper inte musik.
30 Är du för ung för att äga vinylskivor? - Ja, alltså när jag föddes var redan cd-skivorna uppfunna.
31 Lyssnar du på radio? Vilken kanal? - Ja, RixFm när jag är hemma.
32 Är du med i någon fackförening? - Nej. 
33 Gillar du parmesan? - Ja.
34 Har du gjort något kriminellt? - Ja, på sätt och vis.
35 Knarkar du? - Nej.
36 Vad heter din bästis? - Jag vet inte hur jag ska definiera 'bästis'.
37 Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? - Stänger av väckarklockan och studsar ur sängen.
38 Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? - Kollar om Adam är vaken / startar datorn.
39 Vad är det sista du gör innan du somnar? - Släcker lampan.
40 Vad äter du oftast till lunch? - Frukost.
41 När åt du kött senast? - Till lunch, varm korv med bröd.
42 Är du en van porrklubbsbesökare? - Nej, jag är synerligen orutinerad.
43 När hiv-testade du dig senast? - Det har jag visst aldrig gjort.
44 Sopsorterar du flitigt? - Ja, när jag är hemma är jag ganska duktig. Det som inte ser ut att höra till 'vanliga sopor' lägger jag på diskbänken och hoppas på att mamma gör något av det.
45 Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig vardag? - Cirka 5.
46 Är du med i någon förening/ organisation? - Ja, det tror jag väl.
47 Har du några allergier/ handikapp? - Gräsallergi & granallergi.
48 När besökte du ett gym senast? - Det var väl ett år sedan eller något (ja, jag skäms). Eller nej förresten, jag var in till gymmet i idrottsgården när jag hade min praktik på Ålands Radio.
49 Äger du en cykel? - Ja.
50 Prenumererar du på någon tidning/ något magasin? - Ja, fast det varierar lite hela tiden. Glamour, Cosmopolitan..

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback