Håhå jaja

(Jag snodde fritt från Anna)

3 saker som är onödiga...
1. Dåligt väder
2. Ormar
3. Ensamhet

3 saker jag inte tror på...
1. Gud (Bibeln, Jesus..)
2. Väderleksrapporten
3. Försäljare

3 saker jag brukar säga att jag är trots att jag inte är det...
1. Sprallig
2. Lyhörd
3. Öppen

3 saker som jag avskyr att lyssna på...
1. Dålig musik
2. Barnskrik
3. Tjat

3 saker jag fick i brevlådan i dag...
1. Ålandstidningen
2. Nya Åland
3. Reklam

3 saker jag väntar på...
1. Att hultsfred ska ta slut
2. Att jag ska jobba färdigt
3. Att vara ledig och kunna göra saker spontant

3 saker jag undrar över...
1. Varför det inte finns någon telefon som är exakt sådan som jag vill ha?
2. Varför allting inte är gratis?
3. Vad alla mina vänner och bekanta gör i sommar?

3 saker som händer när jag är på väg att bli sjuk...
1. Jag tänker på hur meningslöst mitt liv är
2. Jag klagar på Adam
3. Jag äter en ofattbar mängd värktabletter


Kommentarer
Postat av: Anna

Men du missa ju slutet av listan :p den finns ju om man trycker på se hela (:


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback