Ja herre

Den här veckan har jag inte gjort annat än vaknat, farit på jobb och gått och lagt mig igen. Vem har kommit på den dumma idén med ett arbetsskift från kl 14-22? Finns det sämre arbetstider?

Fia och Lolli var på Justin Timberlake när han var i Stockholm, och jag måste erkänna att jag är lite avundsjuk. Det ska bli kul att höra hur det varit!

På midsommar ska jag till Carro med ett gäng, sedan tältar vi nog där och kommer hem på lördagen. På lördag ska jag vara med Andrea, hon är ensam hemma och ville ha sällskap.

Imorgon har jag och Adam 9 månaders dag, jag kan inte fatta det.

Kommentarer
Postat av: andrea

:))))) (<- dubbelhaka), det ska bli kul :) jag vill krama dig jullis, puss

2007-06-21 @ 19:47:21
Postat av: andrea

:))))) (<- dubbelhaka), det ska bli kul :) jag vill krama dig jullis, puss

2007-06-21 @ 19:47:28

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback