Snart vet ni allt om mig

Jag snodde av Mette, haha.

Ditt namn: Julia Helena Lindfors
Din ålder: 17
Din längd: 164 cm
Din födelsedag: 18 april
Ditt stjärntecken: Vädur
Din skola: Ålands Yrkesskola, SoS06
Ditt favoritämne: Gymnastik, samhälla och psykologi
Ditt värsta ämne: Matte, kemi och historia
Din favoritfilm: Marie Antoinette för tillfället
Sämsta filmen: Jag kollade på kill bill igår och den var riktigt dålig
Bästa bok du läst: Jag läser så mycket att jag inte kan lägga sådant på minnet
Sämsta bok du läst: Min stora kärlek
Din favoritfärg: Vit, blå, grön och gul
Ditt favorit TV-program: House
Bästa resmål: Kreta var kul
Din skostorlek: 38
Din favoritdryck: Vatten
Din favoritmat: Oxfilé
Dina husdjur: Hund Uti, marsvin Tripp och Flipp
Dina bästa vänner: Adam, Andrea, Fia, Erri, Lolli och Mimi
Sport du utövar: Jag håller på och tränar min musarm


DEN SENASTE VECKAN HAR JAG:

Kramat min mormor: Jo
Slagit någon: Jo, det tror jag
Spelat basket: Nejherregudnej
Vunnit en match: Jag har inte spelat någon match, men jag vann över Erri i lakans-manglingen idag :D
Gått på bio: Nej
Bakat sockerkaka: Nej
Städat rummet: Lite
Ätit pizza: Jo, mikropizza
Skrikit åt någon: Jo
Varit uppe längre än 02.30: Nej, jag stiger ungefär upp den tiden..
Åkt flygplan: Nej
Åkt tåg: Nej
Pratat i telefon mer än 40 min: Inte ens det
Slösat över 30 kr på godis: Nej
Pratat i telefonautomat: Finns det sådana fortfarande?
Spelat tv/dataspel: Jo, the Sims igår
Köpt kläder/skor: Nej


DE SENASTE TVÅ DYGNEN HAR JAG:

Retat någon: Jo
Gått på toa mer än 20 ggr: Vem räknar?
Hoppat ut i snön och ropat ?jag lever?: Haha, det är lite ont om snö. Men annars skulle jag ha gjort det!
Lagat mat efter recept: Mikropizza efter anvisningarna
Gett någon komplimanger: Jag vet inte, säkert inte. Jag brukar inte göra det
Lyssnat på winnerbäck mer än en timme i sträck: Nja, kanske igår på jobbet
Gråtit: Jo, en skvätt
Använt handkräm: Jo
Borstat tänderna: Jadå
Bäddat sängen: Nej
Sparat pengar i spargris: Jo
Sagt ?hej? på hebreiska: Nej
Pussat någon: Nej :(
Sagt jag hatar dig: Nej
Sagt jag älskar dig och menat det: Nja, skrivit det
Spytt: Nej

JUST NU:

Sjunger jag: Nej
Gungar på stolen: Nä, men snurrar på den
Lyssnar på musik: Nej
Kliar mig på näsan: Nej
Hostar: Nej, men jag harklade mig nyss
Äter: Nja, tuggar tuggummi..
Hoppar: Nej
Lyssnar på techno: Jag lyssnar inte på musik just nu
Lyssnar på klassiskt: Jag lyssnar inte på musik just nu
Lyssnar på winnerbäck: Jag lyssnar inte på musik just nu


VÄLJ BLAND:

Svart/vitt: Vitt
Katt/hund: Hund
Natt/dag: Dag
Solsken/månsken: Solsken
Sommar/vinter: Sommar
Julafton/födelsedag: Julafton
Film/bok: Bok, jag somnar bara när jag kollar på film
Radio/CD: Radio
Färg/svartvitt: Färg
TV/radio: Tv
Buss/bil: Bil
Cola/fanta: Cola
Innebandy/fotboll: Fotboll
Gå i skola/jobba: Jobba

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback