Varför?

höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
humör just nu: Glad och varm.
favoritgodis: Choklad.
kläder just nu: Trosor och bh!
sommarplaner: Praktiken klar imorgon, sommarjobb på tvätten (4 veckor), RockOff, sista-minuten resa med mor + sol och bad med nära och kära.
hur många kuddar sover du med: En, eller ingen.
spelar du nåt instrument: Jag spelade klarinett, men slutade, och skulle säkert inte kunna ta en endaste ton idag.
morgon- eller nattmänniska: Jag har inte något problem med att stiga upp tidigt, men jag kan också vara vaken sent.
vem är viktigast för dig: Familjen, Adam och mina vänner.
bio eller promenad: Promenad.
är du kittlig: Absolut.
snarkar du: Haha, det händer väl.
stjärntecken: Vädur.
äckligaste insekten: Alla insekter är extremt äckliga och jag skulle vilja spotta på dem allihopa.
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna förändra mig efter tillfälle/humör.
vad vill du jobba som? Advokat eller journalist ligger högst just nu.
stökigt eller välstädat? Välstädat, men det får gärna vara någon annan som städar.
skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, när som helst!
gillar du att sjunga? Ja, men inte inför folk.
anser du att du är stark? Ja det anser jag. Men ingen håller med mig.
Vad gör du om du får hicka? Surar tills den försvinner.
vad längtar du mest efter just nu? Till att Adam ska komma hem från Sverige och umgås med mig.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback