Inför operationen

Imorse steg jag upp klockan 6 och pluggade på prov, sedan hade jag provet (gick helt okej) klockan 8. Just efter lunch hade jag engelska föredrag (det gick bra, hade inte övat alls). I början av de två sista timmarna fick vi ut samhälla proven, jag hade ett fel, vilket resulterade i 5- och kursvitsordet 5! Jag är nöjd.

Sedan kom mamma och hämtade mig, vi for till sjukhuset och träffade narkosläkaren, det känns bra inför operationen imorgon. Jag hoppas bara att jag kommer överleva smärtan utan att bli tokig...

Snart ska jag till Adam, fast jag skulle kunna somna när som helst och jag har huvudvärk också. Jag sov en stund efter skolan, det var skönt!

Kommentarer
Postat av: Renée

Varför ska du opereras? hittade precis din blogg så jag är lite efter :P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback