Vad finns utanför universum?

Ikväll har jag och Adam haft tidernas (eller i alla fall vårt förhållandes) djupaste funderingar. Vi började med att diskutera Struktur-07 (välplanerat eller hur?), sedan pratade vi om framtiden, yrken, utbildningar, länder, språk, politik. Efter ett tag hade vi hamnat in på rymden, universum, jorden, människor. Varför finns vi? Hur finns vi? Var kommer vi ifrån? Vad händer när vi dör? Och viktigast av allt (tyckte jag, jag tror inte Adam tyckte att frågan var så relevant) vad finns utanför universum? Sedan pratade vi om psykologer, knäpphet i kuber (okej, det var jag igen) och säkert om en massa massa flera saker. Men inte tusan kommer jag ihåg.

Adam och jag hade väldigt delade åsikter, men han lät mig ha min åsikt och jag försökte låta honom ha sin åsikt.
Du är brabättrebäst Adam.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback