♥ Regn & rusk ♥

Det var en miljon år sedan jag bloggade senast, känns det som. Det är märkligt, för jag får som en abstinens-känsla när jag inte har skrivit blogg på ett par dagar. Jag känner det som något jag måste göra för att känna mig helt bra, ska det verkligen vara så?

Just nu sitter jag i mitt rum och kollar ut genom fönstret, det regnar. Det har regnat så mycket idag så att vi fick översvämning i källaren. Vi har tydligen ett "hål" som förr i tiden var till för att föra in kol (tror jag) och där kom vattnet in i fasliga mängder. Jag bara undrar, vem tusan är så korkad att den bygger ett hus med ett hål så nära marken att det kan bli översvämning i källaren?

Idag har jag varit i skolan från 8-11, vi har hållit på och klippt film. Nu är vi helt klara med vår Bahai-film, den blev helt okej eller mycket bra för att vara en amatörfilm. Jag är stolt över min grupp!

Om 1½ timme ska jag till KlippUpp och klippa mig. På samma gång passar jag på att färga + slinga håret. Nu ska jag bli sommarfin. Håret blir ljusare, ungefär ljusbrunt med gyllenblonda slingor, och pannluggen blir sned igen. Annars ska jag bara klippa bort det slitna håret i topparna.

Nu ska jag vattna blomman, ta bort mitt avflagnade nagellack och läsa lite innan jag måste ge mig ut i regnet igen.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback