Do me fast in your car

Det är nu jag känner för att berätta saker, ta ställning till livets bekymmer, uppdatera min klädönskelista, klaga på pengars stora roll i mitt liv och uttryckligt förklara mina känslor som jag har för allt och alla. Men jag är för trött, sov ca. 4½ timme inatt och det gör en lite sliten. Snart ska jag sova och imorgon ska jag planera vad jag ska handla i Sthlm på lördag. Jag ska dit med Lolli och Fia, BÄSTBÄSTBÄST! Fast jag har ont om pengar och vill ha alltför mycket, nåja. Det är morgondagens problem. Nu ska jag lägga mig i min säng och låtsas som att jag är ensammast i världen och vara bitter en stund för att jag saknar Adam.

Godnatt.

P.S. I sommar ska jag vara på praktik: 30 maj - 10 juni och jobba: 11 juni - 6 juli. Sedan ska jag chilla på RockOff och efter det ska jag ta en sista-minuten resa med mamma (och kanske Adam, men jag har nog inte pratat med honom om det ännu).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback