Julia ♥ Adam

image101

Idag har jag och Adam varit tillsammans i 8 månader. Åtta otroligt bra månader.

Första gången jag och Adam träffades var på Idas stuga den 15 juli 2006 (fast enligt Adam var han en sväng till Folkisout några månader före, men det tror jag inte på). Jag minns att vi pratade med varandra den kvällen och sedan addade jag Adam på msn (javisst, det moderna sättet att ragga på). Vi träffades en gång under Rockoff och sedan var vi på en fest tillsammans i början av hösten. I början av september träffades vi utanför Lusse när både han och jag hade håltimmar, och fy vad jag tyckte det var pinsamt! Sedan var jag hem till Adam och han var hit till mig och ja, sen blev vi tillsammans den 22 september 2006. Fast om sanningen ska fram så blev vi tillsammans först den 23, men vi bestämde att vi räknar från den 22 istället. Den 22 september fick jag en ros av Adam, det var gulligt. Jag älskar dig Adam.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback