Julia ♥ Britney

Bara för att jag inte gillar Britney måste jag länka till den här artikeln. Jag undrar hur man lyckas med en sådan tabbe? Visst kan det vara rykten, men jag väljer att tro på det. Britney har inte haft det lätt, jag vet, men när hon gör sin "comeback" ska den i alla fall vara värdig att kallas comeback. Hon har inte gjort något rätt hittills, första framträdandet var misslyckat på grund av hennes fula scenklädsel, det andra framträdandet hade hon i samma kläder. Det här framträdandet (jag vet inte vilket i ordningen) misslyckas hon med att köra playback. Hur misslyckas man med det? Hur kasst är inte det då? Plus att hon vägrade flyga till Florida för att flyget saknade lädersäten. Hur kan hon fortfarande ha stjärnstatus?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback