Julia ♥ Brownies

image102

Ikväll har jag bakat brownies. Eftersom jag fick Rutiga Kokboken av mamma i födelsedagspresent passade jag på att använda den för första gången. Jag är ganska kass på att baka, så det var en himla tur att receptet var så utförligt! Jag lyckades perfekt och sen avnjöt jag brownies med grädde samtidigt som jag läste nya glamour. Jag kände mig som en prinsessa, en lyckad prinsessa till och med! Wow, jag kan faktiskt vara i köket i mer än 10 minuter utan att bränna något. Det gjorde mig glad!

Kommentarer
Postat av: anna

Sedär ;) du behöver inte mej som privatkock tror jag :)

Postat av: Yasmine

Haha tack för "hjälpen" med körsbären ;D

2007-05-23 @ 15:51:46
URL: http://yasmineblom.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback