Julia ♥ Frissan

image103image104
Ursäkta påsarna under ögonen, jag vet inte varifrån de kommer..

Nu har jag varit och klippt och färgat håret. Det blev en omfärgning av utväxten, blekta slingor och en toning i min nyans i resten av håret. Sedan tog hon ca 1 cm på längden och pannluggen fick bli sned igen, det är mer praktiskt till sommaren. Jag är helt nöjd med min lilla förändring, jag älskar att gå till frissan. Eftersom sommaren väntar runt hörnet (fast man inte skulle tro det idag) och eftersom hår som har blivit blekt behöver exta mycket näring köpte jag också en hårinpackning. Det ska bli kul att använda den, kanske imorgon?

(Om du undrar varför bilderna är så olika färger så är den första med blixt och den andra utan, jag tyckte inte att färgerna kom till sin rätt på någon av dem och därför lade jag upp båda).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt hår va verkligen snyggt! Det ser väldigt tjock ut!?


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback