Julia ♥ Stockholm

Igår var jag i Stockholm med Lolli och Fia. Dagen började tidigt, väckarklockan ringde 05.50 för min del. Sedan var båten seg, Fia och jag pratade med Cila och Lolli sov. Sedan åkte vi bussen till Stockholm och den vara seg, den med. När vi kom till Stockholm shoppade vi i flera timmar, sedan åt vi lunch på NK och efter det shoppade vi lite till. På väg till terminalen köpte vi vindruvor och jordgubbar från hötorget. Han som sålde vindruvorna gav oss mer än ett kilo vindruvor, för 40 kr. Fan vad mycket vindruvor det var i alla fall! Haha. Sedan gick vi till cityterminalen och fikade, äntligen fick jag mitt kaffe. Efter det satte vi oss och väntade på bussen. När vi skulle åka buss tillbaka tvingades Lolli åka i den andra bussen och jag och Fia i den första. Stackars Lolli! Jag och Fia hade dåligt samvete hela bussresan.. Sen på båten hem hade vi tråkigt och roade oss med att kolla/lyssna på två fulla 28-åriga killar. Vilket ungefär alla på hela båten också gjorde. Hej ålänningar! Sedan kom jag hem och hade ont i hela min kropp, plånboken var tom och shoppingkassarna var fulla. Men jag var glad och nöjd.

Det här köpte jag:
  • Röda pilotbrillor (H&M)
  • CCS hudlotion (Apoteket)
  • Cliniderm Pure & Clean, Deep Cleansing Mousse (Apoteket)
  • Cliniderm Pure & Clean, Matifying Skin Tonic (Apoteket)
  • Cliniderm Pure & Clean, Matifying Day Lotion (Apoteket)
  • Försvarets Hudsalva (Apoteket)
  • Strandväska, gratis (Apoteket)
  • Nagelsax (H&M)
  • Nagelfilar (H&M)
  • Blå & grön klänning (H&M)
  • Svart bas t-shirt (Zara)
  • Pucciinspirerad sjal/scarf (H&M)
  • Svarta glansiga shorts (Gina Tricot)
  • Djupblå klänning (H&M)
  • Svarta tights/leggings (Gina Tricot)
  • Gult baslinne (Gina Tricot)
  • Svart baslinne (Gina Tricot)
  • Guld bandeau bikini + underdel (Gina Tricot)
  • Keds sailorinspirerade skor (Wedins)
Bilder finns på
min bilddagbok nu!
Jag är nöjd med allting och gör gärna om det igen så fort jag har pengar! Bra dag. Nu är mitt shoppingbehov stillat för ett tag, ett litet tag..

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback