Love love me, love love

Jag rekommenderar starkt dessa låtar:
Natasha Bedingfield - I Wanna Have Your Babies
Avril Lavigne - Girlfriend
Enrique Iglesias - Do You Know (The Ping Pong Song)
Mika - Love Today
Mika - Lollipop

I går åt Jenny, Adam och jag pizza, sedan kollade Adam och jag på hockey och Adam förhörde mig på tyskan och sedan for vi ut och åkte med Lumpo lite. Nu när han har fått körkort och allting, haha. Sedan pluggade jag lite till tyska och så kollade jag och Adam på slutet av hockeyn. Efter det skulle vi kolla på semifinalen till Eurovision, men jag somnade. Så då sov vi istället. Imorse var det segt att komma upp, men tillslut gick det. Jag skrev tyskaprovet (gick helt okej) och sedan gick jag hem igen. Och här sitter jag nu. Snart ska jag lägga mig och läsa Janet Evanovich - Jagat byte. Den är bra (hittills)!

Idag ska jag äta middag på Mannechai med Lolli, Fia och sen vet jag inte om vi blir flera? Kanske det blir en riktig skiva ikväll, det får vi allt se.

På lördag är det Eurovision song contest!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad hände med Kaiser Chiefs då? Jag som nästan började tro att det fanns hopp om din musiksmak :P

2007-05-11 @ 11:03:25
Postat av: fia

haha, jaha där ser man :) jag visste inte att det va ikväll :D haha

2007-05-11 @ 11:08:21

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback