När, var, hur, varför?

Okej, det är inte så att jag har fruktansvärt lite att göra och därför uppdaterar bloggen en miljon gånger. Nej, tvärtom. Jag har massor att göra, ska plugga på prov och skriva om Finlands president och statsminister ännu innan jag får sömn (eller läsa veckorevyn)... Hur som helst klarar jag inte av att koncentrera mig så långa stunder åt gången och dessutom hittade jag de här roliga frågorna på Anna Ks bilddagbok.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Härlig frisyr, vad ska jag ta mig till?!
2. Hur mycket kontanter har du på dig? Okej, här kommer min standard "tar du kort?"
3. Vilket ord rimmar på "test"? fest, bäst, häst, näst, mest, rest...
4. Favorit planet? Jag tycker att jorden är himla bra.
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Adam.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Mina egna låtar som jag har lagt in på telefonen.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? En vit v-ringad H&M t-shirt och en svart A-linjeformad tröja/jacka med trekvartsärmar, också den från H&M.
8. Sätter du etiketter på dig själv? Nej, men det skulle vara tufft att tatuera in en streckkod.
9. Vad har du för märke på skorna du har på dig? Jag har inte på mig skor just nu, men lacoste för det mesta.
10. Ett ljust eller mörkt rum? Mitt rum är ljust, men det skulle inte vara helt fel med ett sovrum i mörka färger och ett "arbetsrum" med ljusa färger.
11. Vad gjorde du vid midnatt? Läste klart första kapitlet i Janet Evanovichs 'Lovligt byte'.
12. Vad står det på ditt senaste mottagna sms? "Sverige gjorde nyss ett äkta turmål! Bara så du vet:D pusspuss gulle <3"
13. Vilket uttryck använder du mest? "Är det så?" eller "jo, jag vet".
14. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Adam <3
15. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Uti, obligatoriskt att klappa henne på magen när man kommer hem.
16. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Värktabletter av två olika sorter.
17. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Två, en svartvit och en i färg. De är från när jag gick i 8an...
18. Vilken ålder har varit bäst hittills? Jag tycker det känns ganska bra just nu, men jag tänker ändå svara 16.
19. Din värsta fiende? Jag vet inte riktigt, kanske Fredrik Reinfeldt som innehar makten som jag borde ha?
20. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Seth Cohen och Summer Roberts som pussas (ja, jag är en tönt).
21. Vad var det senaste du sa till någon? Det var himla länge sedan jag pratade med någon, men jag tror faktiskt att det senaste jag sa/skrek var "men det gör jag väl visst!!! Tack för maten."
22. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Man skulle ju kunna tjäna en hel del pengar på att kunna flyga... Men jag skulle nog ändå välja en miljon dollar!
23. Gillar du någon särskild extra mycket just nu? Min pojkvän, mina vänner och min familj.
24. Senaste låten du lyssnade på? Lena Philipsson - Delirium, oh där kände jag hur min tuffhetsstatus höjdes till toppen. Jo tjena.

Nu ska jag återgå till samhälla, Finlands president. Tråkbråk.
                   

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback