Blogguppehåll var inget för mig

Det här med blogguppehåll kändes inte alls motiverande. Jag behöver min blogg. Dessutom tror jag på omvänd psykologi, därför är min bloggpaus nu över.

Jag har varit på spinning på Avancia ikväll, mitt hjärta rusade vilket tyvärr nog bara bekräftar det jag har befarat; jag börjar bli sjuk.

Jag ser fram emot lördag, för då kommer mamma äntligen hem, fredagen den 23:e för då ska jag kanske fara med Mika till Jenny i Linköping (och om jag inte far så finns ju alltid ponti-festen att gå på) och fredagen den 30:e för då har Tua artonårsfest med bara brudar!

Kommentarer
Postat av: Anna

WOHO, vad bra att du är tillbaka :D

Postat av: Frida

Nej usch vad jobbigt :/. Men du hade väl i alla fall läst igenom boken, jag ska bara göra instuderingsfrågorna :P. Vad ska du göra i morgon då? :)

2007-11-12 @ 21:14:35
URL: http://marmelads.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback