Frågor

fem SKULLE

1.skulle du vilja vara längre? Ja!
2.skulle du vilja väga mer? Tvärtom..
3.skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Om jag var otrogen skulle han med all rätt göra slut.
4.skulle du vilja ha sex med en kändis? Nej.
5.skulle du vilja dricka dig full nu? Nej, haha.

tio KAN

1. kan du röra på öronen? Nej.
2. kan du slicka dig på näsan? Nej.
3. kan du kolla i kors med ögonen? Nej.
4. kan dina föräldrar lita på dig? Ja.
5. kan du låta bli att prata på 4 timmar? Kan, kan jag väl, men jag vill inte!
6. kan du vara på en fest utan att dricka? Jo.
7. kan dina vänner lita på dig? Ja.
8. kan du tänka dig pierca dig i naveln? Nej.
9. kan du åka slalom? Jo.
10.kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Knappast.

femton HAR

1.har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.
2.har dina föräldar sagt att dom älskar dig? Ja.
3.har du syskon? Ja.
5.har dina föräldrar ljugit för dig? Det antar jag.
6.har du varit full den här månaden? Inte i november, nej.
7.har du redan tröttnat på dom här frågorna? Lite jo.
8.har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej.
9.har du pussat någon som är 4 år äldre? Jo.
10.har du haft sex med någon som är 4år äldre? Nej.
11.har du haft ett förhållande med någon som är 4år äldre? Nej.
12.har du blivit påkommen när du haft sex, om du har haft det? Nja, nå, kanske.
13.har du funderat på hur det skulle vara att tesa droger? Ja, jag har funderat på det, men aldrig velat göra det.
14.har du haft sex med mer än 3 personer? Jo.
15.har du ljugit på någon fråga än? Nej.

tjugo VEM

1.vem är dina bästa vänner? Det är en definitionsfråga.
2.vem älskar du? Jag älskar Adam, min familj och mina vänner.
3.vem hatar du? Det finns en person, men det är onödigt att namnge den personen.
4.vem vill du bli full med? Med Adam, då vet jag att det finns någon som tar hand om mig.
5.vem är den bästa artisten? Jag vet inte.
6.vem pratade du senast i telefon med? Mika.
7.vem kramade du senast? Adam.
8.vem är snyggast i världen? Adam!
9.vem skulle du ge 1 miljon om du var tvungen att ge bort det? Adam/familjen (då kan jag ju själv dra nytta av pengarna...).
10.vem är snällast i världen? Mamma.
11.vem såg dig gråta senast? Adam.
12.vem vill du prata med? Många.
13.vem sov du senast med? Adam.
14.vem såg du senast full? De som var på Anns 18 årsfest.
15.vem vet allt om dig? Adam vet nog mest.
16.vem kysste du senast? Adam.
17.vem messade du senast? Adam.
18.vem kan berätta allt för dig? Adam.
19.vem kan du berätta allt för? Adam och mamma.
20.vem skulle du vilja träffa nu? Mamma för hon är i Norrvalla..

Kommentarer
Postat av: camilla

haha! "vem hatar du: onödigt att namnge"
haha stå för vad du tycker människa!

2007-11-05 @ 21:57:27

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback