Svar till anonym om inlägget "svar till Camilla"

Kommentarer
Postat av:

du säger att du inte vill svartmåla någon. men jag skulle säga att det är precis vad du gör, trots att du inte uppger några namn så fattar alla vad det handlar om...


Detta verkar vara ett ämne som aldrig tar slut. För det första vill jag säga till den enda personen som detta berör: alla skulle inte veta vad det handlade om ifall du hade hållit det till de närmaste. För om du inte skulle ha pratat runt om det så skulle max 4 av mina bloggläsare (vänner/bekanta) veta vad det handlar om. Givetvis vet jag inte hur många du har pratat med, men det är inte på grund av mig som alla fattar vad det handlar om, det är jag hundra procent säker på. Så jag tycker inte att det är jag som har gjort fel och det finns ingen anledning att bli sur för att jag skriver att jag inte vill namnge den jag hatar. Jag har inte nämnt ditt namn en endaste gång, det stod du själv för. Och för det andra vill jag säga att jag tycker att jag har rätt att hata den här personen, om han/hon håller med mig eller inte bryr jag mig faktiskt inte om. Mina känslor är min ensak.

Och för det sista vill jag bara påpeka att du missade din sista chans i söndags.

P.S. Har någon mer att säga om detta uppskattar jag om ni mailar mig istället ([email protected]). Kommer inte att skriva mer om ämnet i bloggen, jag har fått nog av det. D.S.


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback