Prayer for the weekend

Jag kan inte nog uttrycka hur skönt jag tycker det är med helg! Dock blir det ingen träning idag, känner mig inte riktigt på topp ännu och jag vill inte riskera hälsan. Trist eftersom jag skulle prova på aerobic för första gången, men jag hoppas på att hinna boka en tid till nästa vecka. Har redan spinning x2 och pumping på schemat nästa vecka!

Ikväll ska jag och Adam mysa med film och godsaker för att orka med en lördag-söndag på Kumlinge! Det är Adam (som jag gick på Folkis med) och Magnus (som går i min Adams klass) som har gemensam 18-årsfest. Det ska bli riktigt roligt! Jag har aldrig varit på Kumlinge förut (tro det eller ej) så det blir en upplevelse bara av att fara dit.

Innan jag helt kan ta helg måste jag skriva ner en grovplanering för nästa vecka:
Måndag 8/10: Spinning
Tisdag 9/10: Deadline på ledarintervjun, deadline + föredrag om FN:s ekonomiska och sociala råd, föreläsning om rattonykterhet, pumping
Onsdag 10/10: Ann fyller 18
Torsdag 11/10: Historiaprov, spinning
Fredag 12/10: Andrea fyller 17, tyskaprov
Lördag 13/10: Konflikt- och kommunikationskurs i skolan
Söndag 14/10: Konflikt- och kommunikationskurs i skolan

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback