Wake me up

Jag är helt slut.

Har alltså varit i skolan hela helgen, vi har haft en kurs i konflikt och kommunikation. Det har varit otroligt lärorikt, men visst tar det emot att gå till skolan på helgen...

Nu har jag pluggat engelska, så jag borde klara mig relativt bra i provet imorgon. Känner mig väl inte helt hundra på det, men jag tror jag klarar det i alla fall.

Jag har något knasigt i mitt vänstra pekfinger. Det är (väldigt?) lite uppsvullet, jag kan inte ha det rakt och inte mycket böjt, det gör ont när man trycker på det, det ser lite snett ut och det drar i det när jag använder det. Men jag har haft fingrar stukade en miljon gånger och det känns inte likadant. Mamma misstänker att det kan vara något åt samma håll som hon har, vätska i fingrarna, ledproblem osv.. Det är ju inte så uppmuntrande. Har tagit anti-inflammatoriskmedicin och hoppas på att det släpper av det. Annars vet jag inte. Har någon en idé om vad det kan vara och vad man kan göra åt det? Är grymt irriterande!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback