Frågoooor

LAST PERSON:
1. Slept in your bed besides you? Adam.
2. Whos bed you slept in? Adams.
3. Saw you cry? Adam.
4. You saw a movie with? Adam.
5. You went to the mall with? Mamma och Fanny.
6. You went to dinner with? Mormor, mamma, Fanny och Frida.
7. You talked on the phone with? Adam.
8. Broke your heart? Ingen har förstört mitt hjärta, bara naggat det i kanterna.
9. Made you laugh? Mina klasskompisar.

WOULD YOU RATHER?
1. Pierce your nose or tongue? Tungan.
2. Be serious or be funny? Att vara seriös känns mer långsiktigt.
3. Drink whole or skim milk? Betyder det hel eller fettfri mjölk? I så fall fettfri.
4. Die in a fire or drown? Drunkna, folk säger att det är en underbar känsla innan man drunknar (hur nu någon kan veta det har jag ingen aning om..)
5. Spend time with your parents or enemies? Mina föräldrar, helt klart.

ARE YOU..
1. Simple or complicated? Många skulle nog svara att jag är komplicerad, men själv tycker jag att jag är ganska enkel.
2. Gay? Nej.
3. Hardcore? Nej.

ANSWER TRUTHFULLY !!
1. Do you like anyone? Ja, jag gillar Adam. Starkt.
2. Do they know it? Ja, han är nog väldigt medveten om det.

DO YOU PREFER?
1. Sun or moon? Solen.
2. Winter or Fall? Vintern, då kan man i alla fall busa i snön.
3. Left or right? Höger..
4. 10 acquaintances or having two best friends? Två bästa vänner.
5. Sun or rain? Sol.
6. Vanilla ice cream or chocolate ice cream? Chokladglass.

UNIQUE!
1. Nervous Habits: Alltid när jag är nervös skickar jag ett mess till någon.
2. Can you roll your tongue? Jo.
3. Can you raise one eyebrow? Jo, om jag får göra en riktigt snygg grimas samtidigt.
4. Can you cross your eyes? Nej, jag kan faktiskt inte det.
5. Do you make your bed daily? Nej, men någon gång i veckan gör jag det.
6. Which shoe goes on first? Alltså vilken sko jag tar på eller vilken fot jag sätter fram först? Vänster sko på först, höger fot går före.
7. Ever thrown one at someone? Jag vet inte.
8. On average, how much money do you carry with you? Oftast har jag runt 10? i plånboken.
9. What jewelry do you wear? Jag använder sällan smycken, men mitt halsband och mitt armband från Pilgrim som Adam har gett mig är två favoriter.

OTHER
1. Do you twirl your spaghetti or cut it? Jag snurrar det först och sedan skär jag det som inte vill bli snurrat.
3. Favorite ice cream: Choklad-nougat.
4. How many kinds cereal are in your cabinet? Hur många sorters säd det finns i mina skåp? Jag kan inte ens de fyra sädesslagen..
5. Do you cook? Att döma av mitt svar på den förra frågan förstår man nog att jag inte lagar mat.

IN THE LAST MONTH, HAVE YOU? (YES OR NO)

1. Bought somthing you didn't need: Ja.
2. Kissed someone: Jo.
3. Sang in front of people: Ja, i klassen idag.
4. Been hugged: Ja.
5. Felt stupid: Ja.
6. Missed someone: Ja.
7. Got drunk: Nej.
8. Got high: Nej.
9. Danced Crazy: Nej.
10. Gotten your hair cut: Nej.
11. Cried: Ja.
12. Lied: Nej (?).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback