Hurtspurt

Ska strax iväg på spinning men hinner uppdatera bloggen före!

Idag har jag haft fullt upp och varit koncentrerad allt för långa stunder åt gången. Skolan tar upp all min tid just nu. Fullt med deadlines, föredrag och projekt. Jobbigt!

Just nu har jag huvudvärk och håller på att somna. Jag hoppas dock på att spinningen väcker mig till liv och på något magiskt vis även tar min huvudvärk. Jag skulle också vara tacksam om spinningen kan få bort min träningsvärk i benen..

Dum som jag är har jag bokat pumping nästa tisdag och det kommer väl sluta med att jag inte kommer kunna gå nästa vecka heller. Suck!

Längtar tills lördag, stockholm med älsklingen. Vi ska fira vår ettårsdag (fattar ni, ett år, redan!) med bio och mysig middag. Vi borde hinna med en del shopping också. Jag behöver nya jeans.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback