Julia är tillbaka

Jag älskar Adam, nu har han lyckats laga min dator! :)
Tack älskade hjärtegulleAdam! (Ja, min dator betyder mycket för mig..).

Jag läste nyss i Katjas blogg att hon inspireras av mig och mitt nya hurtiga liv. Det hoppas jag att flera gör! För man får mer engeri och kan tänka klarare om man bara får svettas i träningssalen några timmar i veckan. Nu ska jag bara börja äta mina vitaminer, dricka vatten och sova ordentligt och sedan kommer jag vara tidernas mest hälsosamma människa!

Alla bloggläsare, jag vill bara säga att jag inte kommer uppdatera bloggen för den här veckan som jag har varit utan min dator, utan jag tar nya tag nu. Jag ska försöka ta dagens outfit bilder, men jag kan inte garantera något. Finns det något du vill läsa mera av i min blogg?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback