Mammamia

Nu ska jag strax kasta mig iväg på cykeln för att träna lite pumping på avancia. Men före det ville jag bara säga att Adam klarade uppkörningen idag och därmed har sitt körkort! Ikväll blir det att åka bil med honom. Jag är så otroligt stolt! (Och bara för att jag vill skryta lite om honom så vill jag säga att han fick 8 i lusses svåraste finskakurs, 9 i matte, 10 i historia, klarade bilteorin på första, klarade uppkörningen på första, fick 77p/90p i student engelska hörförståelsen.. and on that way he's going). På fredag har han artonårsfest, enbart för inbjudna, hoppas alla bjudna kommer och att det blir superkul! Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag klarade oxå uppkörning och teorin på första :D Men grattis till Adam, han är duktig :p


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback