Det går bra nu

Nu har jag skrivit klart hemuppgiften i juridik (den handlar om samboende, vad man bör tänka på innan man flyttar ihop/köper egendom/skaffar barn), och så är jag nästan klar med hemtenten i ungdomsledarskap. På den har jag bara en uppgift kvar och det är att analysera två intervjuer, vilket jag inte kan göra före jag har båda intervjuerna klara. Det känns bra!

Ikväll ska jag vara med A, förutsatt att han mår bättre ikväll och inte har blivit magsjuk. Stackaren! Om han är magsjuk och inte vill träffa mig blir det nog film för min del. Jag har en hel del smaskiga tjejfilmer/-serier att se... Under helgen ska jag verkligen försöka plugga bilteori, jag vill inte misslyckas med teoriprovet. Förresten, om exakt en vecka fyller jag 18! Det känns knäppt och roligt. Jag ser fram emot att ha fullständig rätt till mig själv, få körkort och att ha min 18-årsfest. Haha.

Kommentarer
Postat av: anna

åh vad kul att du frågade, verkligen! dessvärre kommer jag inte hem till Åland förrän lördagen veckan därefter, så det kan bli lite svårt. :( fan vad tråkigt, nu blev jag lite bitter.

Postat av: ak

ja, snart smäller det! :D 18 18 18

2008-04-12 @ 12:43:15

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback