Fantastiska fredag

Nu är det faktikt helg igen. Trots att det är mycket i skolan just nu så känns veckorna ändå inte så långa. Om det är för att mitt schema (både i och utanför skolan) är så fullspäckat att jag aldrig hinner reflektera över att tiden går, eller om det är för att våren är här - det vet jag inte, men bra känns det i alla fall.

Jag har redan hunnit vara i skolan, tvättat upp ett par vita tygskor och ätit lunch. Just nu lutar det mot en snabb uppstädning i rummet och sedan en stund i solen tillsammans med en bra bok. Det låter inte fy skam va? Senare ska jag köra till A, där det serveras hemlagad pizza som följs av film i deras nya biorum. Ja, visst är det häftigt att min pojkvän har ett biorum hemma?!

Kommentarer
Postat av: anna

haha vafan! din pojkvän verkar ha allt lyxigt hemma!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback