Helgmys, avrundat med effektivitet

Det har varit lite klent med uppdateringar det senaste dygnet, hoppas ni har överlevt. Haha. Jag har i alla fall varit hos min pojkvän. Det blev mys, bus med hans lillasyster, Postkodmiljonären (tv4), Glasklart (svt1), Sing a long (tv3) och Extra extra (tv3). En riktig familjekväll helt enkelt. Superhärligt!

Idag har jag och A byggt ihop en garderob till deras nya hall. Dessutom har vi (jag) övat på bilteorin. Vilket jag ska fortsätta med ikväll. Sedan ska jag även skriva klart en hemtent, den i ungdomsledarskap som jag tidigare har skrivit om. Plus att jag är grymt sugen på att baka något, jag funderar på muffins med bär i. Jag tror att jag även ska prova igenom en del klänningar/festkläder för att bestämma mig för 18-årsoutfiten...

Nu ska jag sätta igång med alla göromål.
Hoppas du har en bra kväll!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback