Söndagsfunderingar

Nu är jag hemma, har sorterat bland mina viktiga papper, fyllt i min kalender med maj-månads händelser och fixat lite andra småsaker. Jag får huvudvärk bara av att kolla på hur lite fritid jag kommer ha under maj,det är ledsamt. Fast i och för sig är det bara fem veckor tills jag och A åker iväg till Rhodos! WOHO. Fan vad jag längtar! Jag tror att det är viktigt att ha något att längta efter när allting känns jobbigt och trist. Känns det så för dig också?

Jag funderar på om jag borde ta en tur över till den svenska huvudstaden nästa helg, mest för att göra något annat. Kanske gå på bio, handla avslutningsklänning och bara vara. Oh, nu blev jag riktigt sugen på det. Undrar bara om jag får ekonomin att gå ihop då?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback