Spinning, pilatess, styrketräning, yoga - ge mig allt!

Spinningen var superkul! Jag fick världens adrenalinkick nu efteråt och jag hoppas det hjälper när jag ska plugga historia och matte... Det känns otroligt bra att äntligen vara igång med tränandet igen, jag har faktiskt saknat att gå till Avancia. Dessutom såg jag att de har börjat med 45 minuters morgonpass två gånger i veckan. Det är träning av överkropp på onsdagar kl. 07.00 och träning av ben på fredagar 07.00. Jag måste testa det någon gång, hoppas bara att jag hinner duscha och ta mig till skolan innan 8.

Nu på fredag ska jag gå på pilates med "tantgruppen". Jag kallar den så eftersom de som brukar gå på pilates den tiden är mestadels mina gamla lärare, som inte ens var unga när jag gick i lågstadiet...

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback