Stressdag

image277Måndagar är alltid min värsta stressdag. Idag har jag varit i skolan, varit till prev, solat solarium, varit stödperson, skrivit klart en hemtent (plus bråkat med word, JAG LÄNGTAR EFER MIN LAPTOP - som jag får på fredag!) och däremellan har jag väl hunnit äta lite mat. Suck, nu är jag nervös för teoriprovet igen. Jag kommer vara knäpp innan veckan är över, jag pendlar mellan att vara kolugn till att vara superduper nervös. Det är jobbigt. Igår kväll innan jag skulle somna hade jag nästan panikångest över teoriprovet, jag måste lugna ner mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu kommer ett (som du säkert anat) peppinlägg. Jag tar det igen Julia lilla, teorin kommer gå finfint för dig, det är jag säker på :)

Postat av: Kattis

Jo jestanes, du har ju pluggat som fan! Jag läste snabbt igenom boken lite och kollade på "övningsbilderna" och jag klarade ju det galant! Och om du inte klarar det på första, vad är det att vara rädd över? Du får ju göra om det hur många gånger som helst! Var hellre rädd för uppkörningen, för där blir man svettig och nervös, när man har någon helt okänd gubbe brevid sig. Men du klarar det ju såklart! När ska du skriva?

2008-04-15 @ 00:43:42
Postat av: Ann

TJO!
stödperson? på vilket sätt? :D på det professionella sättet alltså? får du $ för de?

2008-04-17 @ 13:54:20
URL: http://destrozar.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback