Uppdatering från en upptagen tjej

Nu sitter jag i skolan, vi ska leta upp fördelar och nackdelar med olika energikällor (vi har fysik alltså). Jag tycker det är grymt tråkigt, men som tur är så har jag redan skrivit klart min del. Därför har jag tid att blogga lite nu. Igår blev det ingen uppdatering, men rubriken "stressdag" fungerade bra för tisdagen också. Jag har satt ihop ett ungefärligt lekprogram till festen på fredag. Vi blir ungefär 15-20 personer, lite trist att vi inte blir flera, eftersom det är roligare att leka om man är många.

Igår köpte jag en klänning, ett bälte och ett par strumpbyxor från KappAhl. Antingen tänker jag ha min "gamla" LBD med bälte i midjan på min fest, eller så tar jag den nya klänningen från KappAhl. Den är blommig och fin, men den känns inte så festlig, utan lite mera vardaglig... Jag får se vad jag känner för på fredag! Dessutom ska jag klippa håret på fredag innan festen, kul!

Är det någon som vet ett bra recept på en god alkoholhaltig bål? Dela med dig!

Kommentarer
Postat av: thomas

http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=showDrink&intChannelID=&lngRID=5925&tlfo=0


den e go =>

2008-04-16 @ 11:49:54
Postat av: jenny

Ta den svarta, jag ska ha blommigt ;)

2008-04-16 @ 12:38:27

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback