Ur min mun hör man bla, bla, bla

Jag tror att jag snart kan klassa Anna som min personliga coach (stavas det ens så?). De senaste månaderna har jag flera gånger skrivit om hur nervös jag är inför det kommande körkortet, och på varje inlägg har Anna svarat något peppande och försökt övertyga mig om att det kommer gå bra! Jag hoppas hennes positiva ord har någon effekt. Tack Anna!

Nu ska jag sminka mig och sedan vandra tillbaka till skolan för att medverka på direktionsmötet. Vi har rätt spännande ärrenden på listan idag, vilket är bra -jag är på diskussionshumör. Dessutom hoppas jag att vi får något gott fika, jag är grymt fikasugen...

Vad gör du ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anna

Varsågod! Jag hoppas oxå på att dom gör någon nytta ^^ haha.

Ikväll sitter jag bara hemma och dricker finrexin för att försöka hålla mig frisk, håller nämligen på att bli sjuk. Men sånt har jag inte tid med!

Postat av: Kattis

Ikväll borde jag plugga på ett väääldigt viktigt matte prov, men gör jag det? Nej. Jag är bara deppig idag. Det snöar ute. Jag blir förbannad!

2008-04-09 @ 19:37:07

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback