Valborgsfirande

Ikväll har det varit valborgsfirande för många människor. Så även för mig. Jag har spenderat kvällen hos älsklingen och hans familj, hans farbrors familj, hans fasters familj och hans farmor. Riktigt trevligt! Vi har eldat en stor brasa nere vid sjön, grillat korv, druckit mjöd och ätit munkar. Nu är vi tjocka och lyckliga. Bilder kommer imorgon.

Nu ska jag börja stänga ner laptopen och istället försöka varva ner, kanske läsa lite i boken Bitterfittan som jag har börjat läsa. Hittills är den mest gnäll och gnat, men jag väntar på lite positivtiet. Eller den kanske aldrig kommer. Kanske det är meningen att man ska läsa boken med glimten i ögat? Jag måste testa det.

Hur som helst, hoppas att ni har haft en trevlig valborgskväll och att resten av ledigheten blir bra. Godnatt!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback