Zzzz

Åh, jag är så trött. Det har varit en otroligt intensiv vecka. Nu väntar tre intensiva dagar till och sedan får jag ta det lite lugnt i ett par dagar (fast jag har mer att göra då än vad jag vill erkänna). Ikväll blir det film med älsklingen, hoppas att vi ser på någon dålig film så att jag kan sova under tiden... Haha.

Förresten alla från min klass, vi har direktionsmöte på onsdag och den där j-vla skrivelsen till direktionen är fortfarande inte skriven. Ska vi ta tag i det, eller ska vi vara sura nästa vår för att vi inte gjorde något?

Kommentarer
Postat av: anna

haha, ja, problemet är ju bara att jag tycker att det finns hundra olika #fffff! men tack ändå, det är väl enda sättet :)

Postat av: anna

ah! den första jag testade var rätt! inser att jag inte alls tänkte logiskt igår.
tack för hjälpen!

2008-04-06 @ 17:26:51
URL: http://okejjaggermig.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback