Kärleken ligger i tiden

image223Nu är det bara tre dagar kvar av min praktik på dagkliniken. Jisses vad det har gått snabbt!

Som alla säkert vet är det alla hjärtans dag på torsdag. Tidigare en mycket oomtyckt dag från min sida, men numera tycker jag att det är lite kul (dock anser jag att det är en perfekt dag för affärsmän, inte lika mycket för kärleken). Personligen anser jag att man ska uppvakta sin älskade lite nu och då, hur ska man annars hålla passionen och glädjen vid liv? Men för de par som har hamnat i ett slentrianmönster där de tar varandra förgivna är alla hjärtans dag bra. En dag om året borde du kunna åstadkomma något lite extra för den/dem du älskar. Klart man kan tycka att det är känslokallt att enbart vara extra kärleksfull på en dag som alla hjärtans dag. Men hellre på alla hjärtans dag än aldrig!

Själv försöker jag klura ut något mysigt, men inte alltför tidskrävande att hitta på med min älskade A på alla hjärtans dag. Han är mitt uppe i provperioden i skolan och jag vill inte ta hans pluggtid. Hur ska du fira alla hjärtans dag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hååångla lite å sånt snuuskigt

2008-02-12 @ 18:50:11

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback