Sushiprovning

Vistelsen hos pappa var lyckad. A och jag tog det lugnt, hjälpte till med renoveringen och umgicks med min familj. Dessutom blev det, som tidigare nämnt, shopping en dag. Lagom sportlovsaktivitet!

Men, kära bloggläsare, en stor sak skedde när vi var i Sverige. Som en stor del av er vet (?) äter jag inte fisk, jag tycker helt enkelt att det är äckligt. Men för den skull kan jag inte vara feg, utan jag är ständigt öppen för nya saker. Därför åt vi sushi hos pappa! Jag tyckte inte att det var gott, men jag vågade i alla fall äta det. Det är duktigt av mig, tycker jag. Du kanske tycker att det är en fjuttig sak, men det gör inget. Jag är stolt i alla fall. Haha.

På vägen hem åkte jag och A via IKEA. Tyvärr hade vi varit lite väl optimistiska när vi kollade om paketen skulle rymmas in i mammas lilla Nissan. Det resulterade i att vi fick plocka ut allting ur kartongerna och sedan ha det väldigt trångt sista biten. Men nu är skrivbordet (det var alltså det vi köpte) hemma hos A. Ihopmonterat och fint!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Va duktig du är! Sushi är en vanesak :) Men sen blir det gott!

2008-02-24 @ 23:19:13

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback